Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Zakochany Madagaskar

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij
Zakochany Madagaskar
Madly Madagascar.png
Podstawowe informacje
Tytuł oryginalny Madly Madagascar
Premiera w USA 29.01.2013
Premiera w Polsce 14.02.2016
Czas trwania 22 minuty
Twórcy
Scenariusz
  • David Soren
Reżyseria
  • David Soren
Chronologia
Poprzednik Madagaskar 2
Następca Madagaskar 3
Madly Madagascar trailer 1 US (2013)01:11

Madly Madagascar trailer 1 US (2013)

Zakochany Madagaskar (ang. Madly Madagascar) – film krótkometrażowy, który w Polsce został wyemitowany 14 lutego 2016 o 11:15 na Polsacie. Przedstawia Afrykę w walentynki. Akcja "Zakochanego Madagaskaru" toczy się w środku części drugiej.

Opis

Alex bardzo cieszy się z powodu Walentynek. Jest to jego ulubione święto, ponieważ w Nowym Yorku wszyscy ludzie go "wielbili". Informuje o tym afrykańskich mieszkańców lecz Ci nie są zainteresowani. Ich uwaga skupiła się na Królu Julianie, który dostał eliksir miłosny w prezencie od pradawnych bogów (tak naprawdę piloci wyrzucili go z samolotu, który leciał nad Afryką). Król lemurów postanawia zostać Królem Miłości. Wszyscy, włącznie z Alexem, Martym i Glorią, poszli zobaczyć Eliksir Miłosny numer 9, a Melman odszedł gdzieś indziej, chce by pierwsze Walentynki z Glorią były idealne i postanawia nadzorować wykonywanie dla niej niespodzianki. Inne zdanie ma Skipper, postanawia nie robić niczego dla Lali lecz ona "kiwa głową", że jej się to nie podoba. On tego nie widział, ale reszta pingwinów, tak. Julian prezentuje wszystkim swój eliksir i namawia ich do podpisania z nim umowy, a wtedy zostaną nim spryskani. . W tym celu muszą iść do obozu ludzi na safari. Niespodziewanie Lala "odpycha" Skippera. On bardzo się tym zamartwia, aż wziął ją na misję do obozu. Gdy komandosi idą do innego pomieszczenia po narzędzia, człowiek znajduje Lalę i stawia ją w swym samochodzie wśród innych lalek-chłopców. Pingwiny wracają i to zauważają. Szef chce zabrać Lalę, ale niestety nie ma na to czasu i wracają bez niej. Kowalski i Szeregowy stwarzają w końcu eliksir. Szef też go chce, ale Marty niechcący zużywa cały i biegnie do Okapi, zaś Gloria myśli, że Melman jej unika. Pingwiny postanawiają wrócić po żonę Skippera (pod koniec Madagaskaru 2 ożenił się z nią). Okazuje się, że eliksir działa. Okapi zakochuje się w Marty'm, ale nie tylko ona...  Inne samice każdego gatunku też ! Zaczynają go rozpieszczać, ale cierpi na tym przyjaźń jego z Alexem. Gloria postanowiła zadać się z Julianem i spróbować eliksiru jego własnej roboty. Alex mówi jej, że go nie potrzebuje, a Melman wcale jej nie unika. Ona nie wie co myśleć i ucieka. Julian namawia Alexa, by spróbował jego eliksiru. Nie jest on dobry, bo lew zaczyna śmierdzieć i wszyscy od niego uciekają. Marty chce pobyć chwilę sam, lecz dziewczyny mu na to nie pozwalają i śledzą każdy jego ruch. Gdy zaczynają go gonić niszczą Melmanowi niespodziankę dla Glorii. Ona pojawia się tam i robi mu wyrzuty, że nie chce z nią spędzić czasu w Walentynki. Obraża się na niego i odchodzi. Marty wpada do wodopoju i zmywa z siebie eliksir. Wtedy dopiero uświadamia sobie, że zranił Alexa. Pingwiny odzyskują Lalę, a podczas, gdy uciekają przed człowiekiem ona "wyznaje" Skipperowi, że chce z nim nadal być. Dochodzi do pocałunku przy wybuchu. Bardzo romantycznym wybuchu. Załamana Gloria obżera się owocami i znajduje głowę od jej "posągu". Odkrywa również listę rzeczy do zrobienia na walentynkową niespodziankę dla niej. Jest pod wielkim wrażeniem i postanawia odszukać Melmana. On zrozpaczony chce, by Julian dał mu eliksir, ale wtem wchodzi Gloria i godzi się z żyrafą. Marty mówi im o Alex'ie. Robią mu trzy własne walentynki i przyczepiają do jego "walentynkowego drzewa". Wszyscy są szczęśliwi. Potem Król Miłości powraca z Miłosnym Eliksirem numer 15. Okazuje się niedobrym, bo zatopiony w nim przypadkowo Julian stracił futro.

Obsada

Wersja polska: FILM FACTORY STUDIO na zlecenie Telewizji Polsat

Dialogi: Marcin Bartkiewicz

Reżyseria: Agnieszka Matysiak

Dźwięk: Zdzisław Zieliński

Kierownictwo produkcji: Róża Zielińska

Wystąpili:

  • Jarosław Boberek – Król Julian
  • Artur Żmijewski – Alex
  • Piotr Adamczyk – Melman
  • Lidia Sadowa – Gloria

W pozostałych rolach:

  • Klaudiusz Kaufmann –

Marty, zebry

  • Wojciech Paszkowski – Maurice
  • Tomasz Bednarek – Mort
  • Jacek Król – Kowalski
  • Grzegorz Pawlak – Skipper
  • Tomasz Steciuk – Szeregowy
  • Jakub Szydłowski –

pilot #1, Mason

  • Mirosław Zbrojewicz – pilot #2
  • Barbara Kałużna – okapi
  • Janusz Wituch
  • Sebastian Cybulski

i inni

Lektor: Paweł Bukrewicz

Galeria

Błędy

  • Mort coś pisał, chociaż w większości źródeł nie umiał tego robić, podobnie jak większość innych zwierząt.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zakochany Madagaskar

Więcej w Fandom

Losowa wiki