Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Wiatr Północy

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Wiatr Północy
Wallpaper-northwindlogo.jpg
Wiatr Północy
Typ Elita
Członkowie Ewa, Utajniony, Detonator,

Kapral, Inni.

Miejsce Baza Wiatru Północy

Wiatr północy - Wiatr północy, czyli elitarny i ściśle tajny międzygatunkowy oddział specjalny który ma za zadanie pomagać bezbronnym zwierzętom. Za bezbronne zwierzęta uznali też pingwiny. Ma wiele członków i oddziałów, ale w filmie Pingwiny z Madagaskaru pojawia się tylko jeden. Składa się z:

  • Wilka Utajnionego, dowódcy oddziału.
  • Sowy śnieżnej Ewy, w której się zakochał Kowalski. Jest analizatorem i strategiem.
  • Niedźwiedzia polarnego Kaprala, osiłka grupy.
  • Foki o ksywce Detonator, specjalisty od materiałów wybuchowych.

Na każdym pojeździe i w każdej bazie widnieje symbol NW, pochodzącego z angielskiego North Wind. W polskiej wersji oznacza to "Wiatr Północy". Wilk przedstawił NW jako "Nie wiem". Chcieli pokonać Dave'a, ale zrobiły to pingwiny. Dlatego Utajniony zmienił swoje rozważania na temat Oddziału Skippera i podarował im plecaki odrzutowe na prośbę Szeregowego. Główna baza znajduje się gdzieś koło bieguna północnego.

Strategia

Strategia Wiatru Północy opiera się o sprzęcie i planach, co powoduje, że kiedy nie mają broni i planu - muszą marnować czas na wizytę w bazie dla uzupełnienia sprzętu, a także na opracowanie nowego, genialnego planu. Takie postępowanie doprowadziło do tego, że zbyt mało zrobiły podczas pokonania Dave'a - tylko prowadzona przez nich lodziarka zniszczyła jego bazę. Konsekwencją była konieczność uznania Oddziału Skippera za nie - gorszych od Wiatru. Strategia Oddziału Skippera opierała się zaś o wolę walki.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki