Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Rysiek

Dyskusja0
396stron na
tej wiki
Rysiek
Ptasząt śpiew
Imię: Rysiek
Gatunek: Aligator Amerykański
Miejsce zamieszkania: Burdel pod Nowym Yorkiem/Studio nagraniowe
W oryginalnej wersji głos podkłada: Richard Kind
W polskiej wersji głos podkłada: Cezary Nowak
Debiut: Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna
Występowanie w pozostałych odcinkach: Wrażliwy Rysiek, Ali-lokator, Prima Aprilis, Dorwać kierowcę, Przedświąteczna gorączka, Operacja: zmień sąsiada, Nawiedzone zoo

Rysiek - aligator mieszkający w ściekach, a potem w zoo. Marzy o śpiewaniu na Brodway'u, gdyż umie śpiewas. Nielubi Króla szczurów. Jest po raz pierwszy widoczny w filmie "One man one jar"  (był widoczny w tle), jednak go dopiero w odcinku Nawiedzone zoo.

Nawiedzone ZooEdytuj

Marlenkę gnębiły niepokojące dziwki ze ścieków. Kiedy Skipper i Marlenka w ściekach odkrywają, że to aligator Rysiek jęczał ze strachu. Okazuje się, że kiedyś był. W ten sposób trafił do ścieków.

Wrażliwy RysiekEdytuj

Szczury wygnały Ryśka w jego domu. Skipper o, by stanął mu, lecz ten ma problemy . Kowalski wpada na pomysł, by wsadzić Rico i Ryśka do darkroom'u. Plan się udaje, jednak Kowalski zapomniał o tym, że naturalny instynkt aligatorów z połączeniem szaleństwa Rico tworzą wspólnie nieokiełznaną bestię. Rico - Rysiek rozwala całe miasto...

Ali-lokatorEdytuj

Pingwiny chcą pomóc Ryśkowi wydostać się z . Najpierw spróbowali z jeziorem, lecz ludzie widzą uciekali w popłochu. Spróbowali jako eksponat w muzeum, ale jeden z dzieciaków , a ten się i ludzie się go wystraszyli. Następna metoda to udawanie gargulca. Niestety, Rysiek ma lęk wysokości. Gdy patrzy w dół, ląduje na basenie publicznym. Pingwiny chcą Ryśka, bo stał się . Aligator wpada na scenę teatralną i się na Brodway'u, jednak publiczność na widok aligatora ucieka w popłochu. Rysiek zamknął się w sobie. Pingwiny chcą go ratować.

Operacja: Zmień sąsiadaEdytuj

Pingwiny nie mogą znieść hałasu wywoływanego przez lemury. Postanawiają zamienić lokatorów miejscami: lemury trafiają do Małego Zoo, a Rysiek na plan filmowy lemurów. Rysiek, próbując dostosować się do nowego studia,. Pingwiny pozwalają Ryśkowi skorzystać ze swojego, lecz niestety zaczynają żałować. Na końcu jest już po staremu.

Prima aprilisEdytuj

Julian oszukuje pingiwny, że został zjedzony przez aligatora. Pingwiny przychodzą i biją Ryśka. Wkrótce okazuje się, że dali się nabrać. Rysiek obraził się na lemura, gdyż ten nazwał go prostakiem.

Dorwać kierowcę Edytuj

Pojawia się na dosłownie kilka sekund, kiedy Rico jechał w swoim samochodzie.

Filmy z jego udziałemEdytuj

  1. Kołysanka (Wrażliwy Rysiek).
  2. Ptasząt śpiew (Wrażliwy Rysiek) duet z pingwinami.
  3. Piosenka świąteczna (Przedświąteczna gorączka) razem z resztą zwierząt z Zoo i mieszkańcami parku.
  4. Dzwonki sań (Misja Świąteczna) razem z innymi zwierzętami.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki