Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Rysiek

Dyskusja0
394strony na
tej wiki
Rysiek
Ptasząt śpiew
Imię: Rysiek
Gatunek: Aligator Amerykański
Miejsce zamieszkania: Ścieki pod Nowym Yorkiem/Zoo
W polskiej wersji głos podkłada: Cezary Nowak
Debiut: Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna
Występowanie w pozostałych odcinkach: Wrażliwy Rysiek, Ali-lokator, Prima Aprilis, Dorwać kierowcę, Przedświąteczna gorączka, Operacja: zmień sąsiada, Nawiedzone zoo

Rysiek - aligator mieszkający w ściekach, a potem w zoo. Jest pacyfistą, co znaczy, że bardzo nie lubi się bić i rzadko jest dla kogoś wredny. Marzy o śpiewaniu na Brodway'u, gdyż pięknie śpiewa. Często widzi Króla szczurów. Jest po raz pierwszy widoczny w filmie Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna (był widoczny w tle), jednak pingwiny poznały go w odcinku Nawiedzone Zoo.

Nawiedzone ZooEdytuj

Marlenkę gnębiły niepokojące dźwięki ze ścieków. Kiedy Skipper i Marlenka trafiają do ścieków odkrywają, że to aligator Rysiek jęczał ze strachu bo przestraszył się chrapania Marlenki. Okazuje się, że kiedyś był domowym zwierzątkiem na Florydzie, lecz gdy dorósł, został spuszczony w sedesie i w ten sposób trafił do ścieków

Wrażliwy RysiekEdytuj

Szczury wypędziły Ryśka z jego domu. Skipper przekonuje go, by postawił im się, lecz ten dostaje od szczurów bęcki. Kowalski wpada na pomysł, by zamienić umysły Rico i Ryśka, by skutecznie pozbyć się szczurów i udaje im się, lecz wymyka się to z pod kontroli, gdyż Rico w ciele aligatora szaleje po mieście. Rysiek w ciele Rico śpiewa tę kołysankę, która zadziałała. Ich umysły wracają do swoich ciał.

Ali-lokatorEdytuj

Pingwiny chcą pomóc Ryśkowi wydostać się ze ścieków. Najpierw spróbowali z jeziorem, lecz ludzie widzą go i uciekają w popłochu. Spróbowali jako eksponat w muzeum, ale jeden z dzieciaków wsadził palec do nosa, a ten się ruszył i ludzie się go wystraszyli. Następna metoda to udawanie gargulca. Niestety Rysiek ma lęk wysokości i gdy patrzy w dół to mdleje i ląduje na basen publiczny. Pingwiny chcą ukryć Ryśka, bo stał się poszukiwany. Wpada na scenę i śpiewa piosenkę z Brodway'u, jednak publiczność na widok aligatora ucieka w popłochu i zostaje zamknięty. Pingwiny chcą go ratować, lecz okazuje się, że ma trafić do zoo, gdyż obsługa zoo przygotowała wybieg dla niego.

Operacja: Zmień sąsiadaEdytuj

Pingwiny nie mogąc znieść hałasu wywoływanego przez lemury. Postanawiają zamienić zwierzęta miejscami: lemury trafiają do Małego Zoo, a Rysiek na wybieg Lemurów. Rysiek, próbując dostosować się do nowego wybiegu, zauważył, że nie ma tam wody. Pingwiny pozwalają Ryśkowi skorzystać z basenu, lecz niestety zaczynają żałować. Na końcu jest już po staremu, czyli Rysiek i Lemury wrócili na swój wybieg.

Prima AprillisEdytuj

Julian oszukuje pingiwny, że został zatakowany przez algatora. Pingwiny przychodzą i biją Ryśka. Wkrótce okazuje się, że dali się nabrać. Rysiek obraził się i odszedł.

Dorwać kierowcę Edytuj

Pojawia się na dosłownie kilka sekund, kiedy Rico jechał swoim samochodem

PiosenkiEdytuj

  1. Kołysanka (Wrażliwy Rysiek).
  2. Ptasząt śpiew (Wrażliwy Rysiek) duet z pingwinami.
  3. Piosenka świąteczna (Przedświąteczna gorączka) razem z resztą zwierząt z Zoo i mieszkańcami parku.
  4. Dzwonki sań (Misja Świąteczna) razem z innymi zwierzętami.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki