Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Rysiek

Dyskusja0
392strony na
tej wiki
Rysiek
Ptasząt śpiew
Imię: Rysiek
Gatunek: Aligator Amerykański
Miejsce zamieszkania: Ścieki pod Nowym Yorkiem/Zoo
W oryginalnej wersji głos podkłada: Richard Kind
W polskiej wersji głos podkłada: Cezary Nowak
Debiut: Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna
Występowanie w pozostałych odcinkach: Wrażliwy Rysiek, Ali-lokator, Prima Aprilis, Dorwać kierowcę, Przedświąteczna gorączka, Operacja: zmień sąsiada, Nawiedzone zoo

Rysiek - aligator mieszkający w ściekach, a potem w zoo. Jest pacyfistą, co znaczy, że bardzo nie lubi się bić i rzadko jest dla kogoś wredny. Marzy o śpiewaniu na Brodway'u, gdyż pięknie śpiewa. Często widzi Króla szczurów. Jest po raz pierwszy widoczny w filmie Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna (był widoczny w tle), jednak pingwiny poznały go dopiero w odcinku Nawiedzone zoo.

Nawiedzone ZooEdytuj

Marlenkę gnębiły niepokojące dźwięki ze ścieków. Kiedy Skipper i Marlenka trafiają do ścieków odkrywają, że to aligator Rysiek jęczał ze strachu, bo przestraszył się chrapania Marlenki. Okazuje się, że kiedyś był domowym zwierzątkiem na Florydzie. Gdy dorósł, został spuszczony w sedesie. W ten sposób trafił do ścieków.

Wrażliwy RysiekEdytuj

Szczury wypędziły Ryśka z jego domu. Skipper przekonuje go, by postawił im się, lecz ten dostaje od szczurów bęcki. Kowalski wpada na pomysł, by zamienić umysły Rico i Ryśka, by skutecznie pozbyć się szczurów. Plan się udaje, jednak Kowalski zapomniał o tym, że naturalny instynkt aligatora z połączeniem szaleństwa Rico tworzą wspólnie nieokiełznaną bestię. Rico - Rysiek szaleje po mieście. Rysiek - Rico śpiewa  kołysankę, która zadziałała. Ich umysły wracają do swoich ciał.

Ali-lokatorEdytuj

Pingwiny chcą pomóc Ryśkowi wydostać się ze ścieków. Najpierw spróbowali z jeziorem, lecz ludzie widzą go i uciekają w popłochu. Spróbowali jako eksponat w muzeum, ale jeden z dzieciaków wsadził mu palec do nosa, a ten się ruszył i ludzie się go wystraszyli. Następna metoda to udawanie gargulca. Niestety, Rysiek ma lęk wysokości. Gdy patrzy w dół, mdleje i ląduje na basenie publicznym. Pingwiny chcą ukryć Ryśka, bo stał się poszukiwany. Aligator wpada na scenę teatralną i śpiewa piosenkę z Brodway'u, jednak publiczność na widok aligatora ucieka w popłochu. Rysiek zostaje zamknięty. Pingwiny chcą go ratować, lecz okazuje się, że ma trafić do zoo, gdyż obsługa zoo przygotowała wybieg dla niego.

Operacja: Zmień sąsiadaEdytuj

Pingwiny nie mogą znieść hałasu wywoływanego przez lemury. Postanawiają zamienić zwierzęta miejscami: lemury trafiają do Małego Zoo, a Rysiek na wybieg Lemurów. Rysiek, próbując dostosować się do nowego wybiegu, zauważa, że nie ma tam wody. Pingwiny pozwalają Ryśkowi skorzystać z basenu, lecz niestety zaczynają żałować. Na końcu jest już po staremu, czyli Rysiek i Lemury wrócili na swój wybieg.

Prima AprillisEdytuj

Julian oszukuje pingiwny, że został zatakowany przez aligatora. Pingwiny przychodzą i biją Ryśka. Wkrótce okazuje się, że dali się nabrać. Rysiek obraził się i odszedł.

Dorwać kierowcę Edytuj

Pojawia się na dosłownie kilka sekund, kiedy Rico jechał swoim samochodem.

PiosenkiEdytuj

  1. Kołysanka (Wrażliwy Rysiek).
  2. Ptasząt śpiew (Wrażliwy Rysiek) duet z pingwinami.
  3. Piosenka świąteczna (Przedświąteczna gorączka) razem z resztą zwierząt z Zoo i mieszkańcami parku.
  4. Dzwonki sań (Misja Świąteczna) razem z innymi zwierzętami.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki