Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Rysiek

Komentarze4
423strony na
tej wiki
Rysiek
Ptasząt śpiew
Imię: Rysiek
Gatunek: Aligator Amerykański
Miejsce zamieszkania: Ścieki pod Nowym Yorkiem/Wybieg w zoo
W oryginalnej wersji głos podkłada: Richard King
W polskiej wersji głos podkłada: Cezary Nowak
Debiut: Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna
Występowanie w pozostałych odcinkach: Wrażliwy Rysiek, Ali-lokator, Prima Aprilis, Dorwać kierowcę, Przedświąteczna gorączka, Operacja: zmień sąsiada, Nawiedzone zoo

Rysiek - (ang. Roger) aligator mieszkający w ściekach, a potem w zoo. Marzy o śpiewaniu na Brodway'u, gdyż umie śpiewać. Nie lubi Króla szczurów. Jest po raz pierwszy widoczny w filmie "Misja Świąteczna" (był widoczny w tle), jednak poznajemy go dopiero w odcinku Nawiedzone zoo.

Nawiedzone ZooEdytuj

Marlenkę gnębiły niepokojące dzwięki ze ścieków. Kiedy Skipper i Marlenka w ściekach odkrywają, że to aligator Rysiek jęczał ze strachu. Okazuje się, że kiedyś mieszkał na Florydzie, a jego właściciel spóścił go do ubikacji. W ten sposób trafił do ścieków.

Wrażliwy RysiekEdytuj

Szczury wygnały Ryśka z jego domu. Skipper namawiał Ryśka, aby zrobił to zgodnie ze własną naturą, lecz ten ma z tym problemy. Kowalski wpada na pomysł, by zamienić mózgi Rico i Ryśka. Plan się udaje, jednak Kowalski zapomniał o tym, że naturalny instynkt aligatorów z połączeniem szaleństwa Rico tworzą wspólnie nieokiełznaną bestię. Rico - Rysiek rozwala całe miasto...

Ali-lokatorEdytuj

Pingwiny chcą pomóc Ryśkowi wydostać się z ścieków, żeby mógł zaśpiewać na Brodway'u. Najpierw spróbowali z jeziorem, lecz ludzie widząc go uciekali w popłochu. Spróbowali jako eksponat w muzeum, ale jeden z dzieciaków dotknął nosa Ryśka, a ten ożył" i ludzie się go wystraszyli. Następna metoda to udawanie gargulca. Niestety, Rysiek ma lęk wysokości. Gdy popatrzył w dół, wylądował na basenie publicznym. Pingwiny chcą ukryć Ryśka, bo stał się potworem. Potem przez przypadek aligator wpada na scenę teatralną i występuje na Brodway'u, jednak publiczność na widok aligatora ucieka w popłochu. Ryśka zamknęli w klatce. Pingwiny chcą go ratować.

Operacja: Zmień sąsiadaEdytuj

Pingwiny nie mogą znieść hałasu wywoływanego przez lemury. Postanawiają zamienić lokatorów miejscami: lemury trafiają do Małego Zoo, a Rysiek na wybieg lemurów. Rysiek, próbując dostosować się do nowego wybieg, okazuje się, że nie ma basenu. Pingwiny pozwalają Ryśkowi skorzystać ze swojego, lecz niestety zaczynają żałować. Na końcu odcinka wszyscy wracają na swoje stare wybiegi.

Prima aprilisEdytuj

Julian oszukuje pingiwny, że został zjedzony przez aligatora. Pingwiny przychodzą i zauważają Ryśka. Wkrótce okazuje się, że dali się nabrać. Rysiek obraził się na lemura, gdyż ten nazwał go prostakiem.

Dorwać kierowcę Edytuj

Pojawia się na dosłownie kilka sekund, kiedy Rico jechał w swoim samochodzie.

Filmy z jego udziałemEdytuj

  1. Kołysanka (Wrażliwy Rysiek).
  2. Ptasząt śpiew (Wrażliwy Rysiek) duet z pingwinami.
  3. Piosenka świąteczna (Przedświąteczna gorączka) razem z resztą zwierząt z Zoo i mieszkańcami parku.
  4. Dzwonki sań (Misja Świąteczna) razem z innymi zwierzętami.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tylko w jednym odcinku, jego imię brzmiało Roger.

Więcej od Wikii

Losowa wiki