Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Pingwiny z Madagaskaru: Misja świąteczna

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna – krótkometrażowy film animowany z 2005 roku. Przedstawia wydarzenia poprzedzające pierwszą część Madagaskaru. Film był puszczany w kinach wspólnie z filmem Wallace i Gromit: Klątwa Królika.

Fabuła

R028-0dc8565.jpg

Akcja dzieje się w wigilijny wieczór. Zwierzęta przygotowują się do Gwiazdki. Wszyscy są szczęśliwi. Wszyscy? Niestety, najwyraźniej miś polarny Ted spędza Święta samotnie. Szeregowy nie może się z tym pogodzić i prosi Skippera, by pozwolił mu odwiedzić misia i dać mu prezent. Skipper odmawia, gdyż ma dokładny plan na wieczór wigilijny. Szeregowy wymyka się więc potajemnie do sklepu z prezentami - niestety, zostaje wzięty za zabawkę i kupiony przez Babcię, która zamierza podarować go na Gwiazdkę swemu psu, Panu Tartaczkowi. Skipper i reszta oddziału ruszają Szeregowemu na pomoc.

Oryginalny Dubbing

Polski Dubbing

  • Grzegorz Pawlak – Skipper
  • Tomasz Steciuk – Szeregowy
  • Jacek Lenartowicz – Kowalski
  • Janusz Zadura – Rico
  • Mirosława Krajewska – Nana
  • Jakub Szydłowski – Te​d
  • Janusz Wituch – Portier
  • Tomasz Bednarek – Sprawozdawca

Piosenki

  1. Dzwonki sań w wykonaniu zwierząt z Zoo.

Ciekawostki

Błędy

  • Podczas piosenki Dzwonki sań były widoczne trzy szympansy, choć w Zoo mieszkają dwa (Mason i Edek), widoczne są dwa strusie, choć jest jeden – Shelly oraz wielbłąd, który nie wystąpił nigdzie indziej.
  • Na początku filmu widać jak Burt świętuje z inną słonicą – nie było jej widać nigdzie indziej.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki