Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Oddział Skippera

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Oddział Skippera – tajny oddział pingwinich komandosów, stacjonujący w Zoo w Central Parku. Jego członkowie to tytułowi bohaterowie serialu Pingwiny z Madagaskaru. Należy do tajnej organizacji zwanej Centralą.

Baza

Jest położona pod wybiegiem pingwinów w sercu nowojorskiego zoo. Otaczają ją wybiegi lemurów, wydr, flamingów i szympansów. Zwiedzający widzą jedynie wyspę otoczoną basenem. Ale pod włazem (którym jest miska z rybami służąca jako kamuflaż) znajduje się sala główna bazy. Znajdują się tam wmontowane w ścianę łóżka, telewizor, panel kontrolny, sprzęt do nasłuchu i stolik. Są też drzwi, które prowadzą (w zależności od odcinka) do labolatorium Kowalskiego, do szafy bądź tunelu. Jest też winda, która ma 12 poziomów + 1 tajny. Są też lotnisko, garaż w bramie zoo, a także wielki reaktor.

Sposób działania

Standardowa misja pingwinów polega zazwyczaj albo na pokonaniu wroga, albo na złapaniu jakiejś przydatnej rzeczy, albo – czasami – na ratowaniu przyjaciół z zoo. Wszyscy członkowie oddziału ze sobą współpracują. Szeregowy odpowiada za sprawdzanie terenu, a w trudnych sytuacjach robi za ochotnika. Rico to arsenał destrukcji, zawsze może coś zwymiotować, np. zaopatrzenie. Kowalski odpowiada za opcje misji, ekwipunek (bronie) i oczywiście strategię. Skipper odpowiada za prowadzeniem całej operacji oraz dowodzi odziałem. Podstawą sukcesu pingwinów jest zaufanie do kolegów z grupy.

Członkowie

Mamy pojęcie o wielu członkach tego oddziału. 

Obecni członkowie

  • Skipper – Dowódca Oddziału, Strateg.
  • Kowalski – Naukowiec, Wynalazca, Analizator
  • Szeregowy – Rekrut, Przynęta, Pomocnik
  • Rico – Materiały Wybuchowe, Sprzęt

Byli członkowie

Współpraca

Organizacje, oddziały i osoby, z którymi współpracuje. Mogą też to być zwykli przyjaciele.

Więcej w Fandom

Losowa wiki