Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Noc Wezuwiuszów

Dyskusja0
392strony na
tej wiki
Stub-icon.png Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Noc Wezuwiuszów
Night of the Vesuviuses.2
Sezon 3
Numeracja 74b
Tytuł oryginalny Night of the Vesuviuses
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 05.12.2012
Połączone z
Najlepszy wróg

Opis odcinkaEdytuj

Bracia Wezuwiusz wykupują wszystkie bilety na otwartą noc w zoo, by móc aż do rana znęcać się nad jego mieszkańcami. Wszyscy mieszkańcy zoo planują zemścić się na nich. Szeregowy namawia pingwiny, by ich bronić. Po dość długiej i meczącej akcji bronienia bliźniaków, ci w końcu zostają odmrożeni i zaczynają się zastanawiać czym sobie zasłużyli na dość bolesne potraktowanie ze strony pingwinów (podczas akcji bronienia braci pingwiny niechcący poturbowały ich). Po drodze do wyjścia znajdują teczkę, w której znajdują się wszystkie zbrodnie Wezuwiuszów przeciwko zwierzętom w zoo. Uświadomiwszy sobie swoje winy, bliźniaki postanawiają, że od tej pory będą się znęcać tylko nad ludźmi biedniejszymi od nich.

GaleriaEdytuj

Niezapomniane CytatyEdytuj

Kowalski: Szefie, przekręciłem kilka koralików i...

Skipper: A... to świetnie. Inaczej nie byłyby poprzekręcane. A chyba nie chcemy nieprzekręconych koralików. Bardzo wspaniale, że was tutaj mamy Kowalski. Że koraliki mogą być przekręcane.

Kowalski: Szef już skończył?

Skipper: Hm... tak.

Kowalski: No, więc przekrę...

Skipper: Cofam! Nie skończyłem. Wolałbym, żeby to koraliki się przekręciły, niż my! No dobra, teraz skończyłem.

Król Julian: Ja oczywiście yyy... ten, doskonale rozumiem o czym ty tu tam opowiadasz, ale ten Mort ma tutaj pytanie głupola o.

Mort: E... tak. Czy kiedy krowa kicha to czy mleko jej idzie nosem?
Król Julian: Nie, Mort twoje pytanie brzmiało inaczej, a brzmiało ono tak "co to tak dokładnie jest Zoo-obóz?
Mort: Ja się jednak upieram, że moje pytanie dotyczyło krowy.

Julian: szepcze do Morta Cśśśśśś.

Skipper: Nawet łobuz zasługuje na zoo-obóz. A zmieniając temat niech Rico sprzątnie basen, musi zasłużyć.

Skipper: Do pingwinów Słodka zemsta powtórzcie do za mną.Skipper: SŁODKA ZEMSTA...

Kowalski i Rico: SŁODKA ZEMSTA...
Skipper: Do Szeregowego Szeregowy nie powtórzyliście bemyślnie ja reszta.
Szeregowy: Nie szefie, nie powtórzyłem a to dlatego...
Skipper: Oooo... Szeregowy! Zaraz mi wypalicie z jakimiś ckliwymi morałami o przebaczeniu. zgadza się?!
Szeregowy: Nie.
Skipper: O... to dobrze.
Szeregowy: No.. będą troszkę ckliwe.

Skipper: Bije się po dziobie Uhh.

Więcej od Wikii

Losowa wiki