Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Marty

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

Marty – zebra mieszkająca w Zoo. Jeden z głównych bohaterów trylogii Madagaskar, nie pojawił się w żadnym odcinku serialu. W pierwszej części skończył 10 lat. Pingwiny w pierwszej części namówiły go do zrealizowania swoich marzeń - wyjazdu w dzicz.

Marty jest bardzo rozrywkowy i uwielbia imprezy króla Juliana. Jego najlepszym przyjacielem jest Alex. W trzeciej części został kaskaderem razem ze Stefano.

Możemy zobaczyć go w filmie Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna, gdzie tańczy na Wybiegu pingwinów z resztą zwierząt.

W Madagaskarze 3 prowadził samochód.

Historia

Madagaskar

Na jego dziesiąte urodziny zażyczył sobie żeby być w dziczy więc uciekł z zoo. W próbie znalezienia Marty'ego, Alex, Melman i Gloria próbowali zadzwonić na policję, ale przyniosło to marne skutki. Alex pierwszy wpadł na pomysł gdzie on może być. Wkrótce znaleźli Marty'ego i byli na niego bardzo źli. Niestety, grupa ludzi w dworcu Central Station zobaczyli zwierzęta. więc je uśpili, a następnie wysłali do Afryki. Gdy pingwiny przejęły statek którym popłynęli skrzynie ze zwierzętami wpadły do ocean, skąd dopłynęli do Madagaskaru. 

Madagaskar 2

W Madagaskarze 2 razem z Aleksem, Glorią i Melmanem ląduje w Afryce, gdzie odnajduje się w stadzie zebr. Okazuje się, że Alex nie może rozpoznać swojego przyjaciela, bo wszystkie zebry wyglądają tak samo. Marty odkrył, że nie jest taki wyjątkowy jak mu się zdawało. 

Madagaskar 3

Razem z przyjaciółmi, przypadkowo trafił do Europy gdzie razem z cyrkiem podróżuje do Ameryki. Jednak na końcu on i jego przyjaciele postanawiają zostać w cyrku na dobre.

Pingwiny z Madagaskaru

Pojawia się tylko jego cień wraz z resztą ekipy, kiedy to tańczą.

Niezapomniane cytaty

Młody Marty: A ja mówię, że to jest zwykły szpaner!

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki