Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Król jest sam

584strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Król jest sam - trzydziesty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Nietykalny.

Opis odcinkaEdytuj

Podczas zabawy Maurice'a i Morta tron Juliana zostaje zniszczony. Król wygania ich ze swojego królestwa. Z czasem zaczyna mu doskwierać samotność. Prosi pingwiny o pomoc.

GaleriaEdytuj

Niezapomniane cytatyEdytuj

Szeregowy:Jeśli życie to rzeka, najlepszą łódką jest przyjaźń.
Julian: Idziemy na łódkę, tak? Po co mi Maurice i Mort, skoro moi najlepsi koledzy mają jacht.
Skipper: Szeregowy ma na myśli to, że twoi najlepsi koledzy to właśnie Maurice i Mort, a nie my.
Julian: Maurice i Mort nie mają łódki, prawda? Gardzę nimi!
Szeregowy: Gardzisz nimi?
Julian: Kim?
Szeregowy: Mauricem i Mortem.
Julian: Oni są bezłódcy jak dla mnie.

Julian: Mój tron… Cały rozpadnięty… i w drzazgach… i rozpadnięty. Kto rozpadł królewski tron?!

Julian: Eee… Może moglibyście coś zrobić z tym arbuzem, tak ażebym mógł go zjeść?
Skipper: Rico, Ciach. Rico wypluwa nóż i przecina arbuza na pół Proszę bardzo, Ogoniasty, arbuz na ostro a la Psychopata.

BłędyEdytuj

  • Gdy Julian tańczy z pluszowym królikiem i małpą na własnej imprezie, widać, że tuż obok Morta i Maurice'a stoją Kowalski i Rico. W następnym kadrze, gdy Maurice mówi do Skippera, obok lemurów nie widać Kowalskiego i Rico, zupełnie jakby stali poza kadrem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki