Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Jagódka

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze48 Udostępnij

 Jagódka (ang. Clover) - lemurzyca, bohaterka serialu Niech żyje Król Julian. Jest dowódczynią gwardii ogonowej.

Historia

W swoim dzieciństwie mieszkała z siostrą Malwiną. Chociaż to Jagódka osiągała lepsze wyniki w nauce, to rodzice bardziej kochali przyszłą kochankę Króla Juliana. Jedyną osobą, która była w stanie odprowadzać Jagódkę na kursy Taekwondo, była jej babcia. Była kapitanem Gwardii Ogonowej i osobistym ochroniarzem Króla Juliana XII. Pomimo, iż wykonywała swoją pracę i robiła co tylko mogła, wuj Króla Juliana nie był najprzyjemniejszym pracodawcą.

Charakter

Jest bardzo upartym, lecz profesjonalnym ochroniarzem. Są przypadki, w których nie okazywała litości nawet najniewinniejszym obywatelom, takimi jak Dorotka. W odcinku Powrót Króla Wuja odkrywa jednak swój pociąg do zabawy, chociaż jako jeden z nielicznych lemurów nie przepadała za imprezami.

Umiejętności

Jagódka jest wysoko wykwalifikowana w walce wręcz, jest w stanie zabić Fossę dzięki jednemu ciosowi. Trenowała innych do walki (Ted, który został jej zastępcą pomimo słabych umiejętności).

Ciekawostki

  • Król Wuj Julian twierdził, że jej przemowy wywołują u niego gazy.
  • Zna 50 sposobów na uśmiercanie wroga za pomocą kłów.
  • Pisze powieść szpiegowską z obrazkami, co jest jej sekretem. Możliwość zdradzenia sekretu przez Żiżi jest jednym z słabych punktów lemurzycy.
  • Lubi budyń.
  • Jej oryginalne imię oznacza koniczynę.
  • Nienawidzi magii.
  • W odcinku Powrót Króla Wuja, nazywa swoje pięści Bożenka i Krysia.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki