Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Hans

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze59 Udostępnij

Hans – maskonur pochodzący z Danii. To właśnie przez niego Skipper jest w Kopenhadze uznany za wroga publicznego nr 1. Duńczycy poznali się jednak na naturze Hansa i został przez nich wygnany. W odc. Zemsta jest słodka Hans chciał opanować bazę pingwinów, ponieważ nie miał gdzie mieszkać. By pomóc Hansowi, pingwiny znalazły mu nowy dom w Zoo w Hoboken. Później Hans pojawia się jeszcze w odcinkach Wymarzone wakacje, Powrót zemsty doktora Bulgota ,Matczyna miłość, Akcja bez zadęcia, Najlepszy wróg. W odcinku Wymarzone wakacje został zastąpiony androidem. W odcinku Powrót zemsty doktora Bulgota zostaje uwolniony z Hoboken przez doktora Bulgota, widać (też w tym odcinku) że ma smartphone'a, tak jak Kowalski. W odcinku Matczyna miłość porywa Mamę, potem ona zamieszkuje w Hoboken i opiekuje się maskonurem. W odcinku Idealny dzień widać, jak Hans walczy ze Skipperem na ryby, ale Szef go pokonuje. W zatargu  z Duńczykami chodziło prawdopodobnie o kanapki. Hans, choć potrafi  być groźny, to przede wszystkim jest śmieszny (np. kiedyś miał zamrozić pingwiny promieniem zamrażającym, a miotacz mu się zepsuł). Wydaje się, że nie jest zły do szpiku kości- jak się okazało, nie potrafi patrzeć obojętnie, jak starsza pani cierpi. Dzięki temu budzi dużą sympatię widzów. Nieźle się śmieje.

 Ciekawostki

  • Mimo, że Hans jest maskonurem, nie potrafi latać.
  • W odcinku Najlepszy wróg wspomina o śnie w którym on i Skipper są znowu najlepszymi przyjaciółmi, z czego można wnioskować, że tęskni za czasami, w których nie byli wrogami. Za tym odpowiada też ogólnie całe jego późniejsze zachowanie w tym odcinku.
  • Głosu użycza mu ten sam aktor, co Maksowi.
  • Głosu w piosence z odcinka „Wymarzone wakacje” podkłada mu Jakub Szydłowski (właściwie nie jest to Hans, lecz jego biomechaniczny sobowtór).
  • Mimo iż jest szaleńcem, nie lubi krzywdzić starszych pań.
  • Twierdzi ,że całował się z siostrą Skippera jednak ten mówi ,że jego siostra nie ma warg.

Galeria

Niezapomniane cytaty

Hans: Pewnie ucieszy cię fakt, że całowałem twoją siostrę i to we wargi.

Skipper: Obawiam się, że nie mam siostry, a gdybym miał, nie miałaby warg.

Hans: Poważnie? To z kim ja się całowałem?

(odc. Zemsta jest słodka)

Hans: kiedy Skipper myśli, że są przyjaciółmi A, to sen. Mój ulubiony to ten, w którym jesteśmy najlepszymi kumplami w klasie. E... ale nie powiedziałem tego na głos?

(odc. Najlepszy wróg)

Hans: Na górze rosną róże, na dole rosną fiołki nie żyjmy już przeszłością tak robią tylko kołki

(odc. Zemsta jest słodka)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hans

Więcej w Fandom

Losowa wiki