Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Gloria

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Gloria
Gloria lezy se bo chce.jpg
Imię: Gloria
Gatunek: Hipopotam nilowy
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku/Madagaskar/Afryka/Cyrk
W oryginalnej wersji głos podkłada: Jada Pinkett Smith
W polskiej wersji głos podkłada: Małgorzata Kożuchowska
Debiut: Madagaskar
Występowanie w pozostałych odcinkach: Madagaskar 2-3, wszystkie krótkometrażówki

Gloria – hipopotamica z zoo. Jedna z głównych bohaterów z trylogii Madagaskar, nie pojawiła się w żadnym odcinku serialu. Jest zadziorną, grubą, ale też uroczą hipopotamicą.

Biografia

Madagaskar

W pierwszej części filmu wraz z Alexem i Melmanem wyruszyła z Nowojorskiego Zoo, aby ratować Marty'ego. Następnie cała czwórka w skrzyniach dostała się na Madagaskar. Tam poznali króla Juliana i inne lemury. Pod koniec filmu gdy pingwiny przypłynęły do nich, czwórka przyjaciół próbowała odpłynąć statkiem, lecz skończyło się paliwo.

Madagaskar 2

W drugiej części filmu przyjaciele polecieli samolotem do ZOO. Lecz nagle zrobiła się awaria, przez co Alex, Marty, Melman, Gloria, Maurice, Mort, Król Julian, małpy i pingwiny wylądowali w Afryce. Tam Gloria poznała przystojnego, muskularnego hipopotama - Moto Moto. Zakochała się w nim i zaczęła z nim randkować. Nagle zauważył to Melman. Wtedy powiedział Glorii co do niej czuje. Gloria była zdziwiona. Gdy Melman chciał skoczyć do wulkanu, Gloria uratowała go i postanowiła spędzić z nim resztę życia.

Madagaskar 3

W trzeciej części filmu po odlocie pingwinów do Monte Carlo, Gloria, Melman, Marty i Alex wyruszyli za nimi. Nagle dostali się do nich, lecz znów przyłapała ich policja. Na szczęście zwierzakom udało się uciec z wędrownym cyrkiem. Niestety przez to musieli wystąpić w cyrku. Gloria postanowiła tańczyć na linie z Melmanem, jednak ten powiedział, że nie umie tańczyć. Dzięki występom w cyrku Gloria nauczyła go. Jednak potem cała czwórka trafiła do swojego ZOO. Jednak gdy je zobaczyła, stwierdziła, że wrócą do cyrku i tam zamieszkają. Tak też się stało.

Niezapomniane cytaty

Gloria: (obudzona przez Aleksa) Tak, tak będą szkoły, a kto rano wstaje temu coś tam... jeszcze pięć minut!

Gloria: Znajdziemy człowieków, przeprosimy i jakoś to wszystko wyjdzie.

Gloria: Melman, no chodź!

Melman: No, ale może ktoś powinien tu zostać, na wypadek gdyby wrócił!?

Gloria: O nie kochany. Tu nagły przypadek się zdarzył i musimy się trzymać razem!

Alex: Dobra, ale jak stąd będzie najszybciej na Centralny?

Melman: Idźcie czterdziestą drugą...

Gloria: MELMAN!

Melman: Dobrze my idżmy 42.

Alex: Gloria, jesteś Statuą Wolności!!!

Gloria: A jakie mam krągłości, skarbie.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki