Fandom

Pingwiny z Madagaskaru

Ewa

590stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Ewa (ang. Eva)  - Sowa śnieżna, strateg Wiatru Północy. Jej odpowiednikiem jest Kowalski, który się w niej zakochał od pierwszego wejrzenia. Pod koniec filmu go pocałowała. Jest ekspertem w dziedzinie logistyki, szpiegostwa i analizy.

Opis Postaci

Czarująca dziewczyna o analistycznym umyśle. Na zimno i bez emocji kalkuluje wszelkie zawiłości operacji specjalnych.

W polskiej wersji językowej mówi z rosyjskim akcentem.

54c8fe9094f80 p.jpg

Ewa z Kowalskim

Historia

Niewiadomo nic o jej przeszłości, wiadomo jednak, że dołączyła do Wiatru Północy. Można też wspomnieć o prawdopodobnie rosyjskim pochodzeniu.

Cechy charakteru

  • Dzielna
  • Lojalna
  • Spokojna
  • Szczera
  • Czarująca
  • Przyjacielska
  • Romantyczna
  • Uprzejma

Wygląd

Jej pióra są kremowe. Ma duże niebieskie oczy oraz czarne brwi. Jej dziób jest mały i czarny.

Bubo scandiacus2.jpg

Charakterystyczne zwierzę

Puchacz śnieżny, sowa śnieżna (Bubo scandiacus) – gatunek dużego ptaka drapieżnego z rodziny puszczykowatych (Strigidae).

Gniazduje w tundrze Eurazji i Ameryki Północnej. Zimuje na całym Półwyspie Skandynawskim, w środkowej Azji oraz tajdze i północnej części Wielkich Równin Ameryki Północnej. W Polsce nielicznie zimują najczęściej młode osobniki, głównie na północy kraju. Inwazyjne pojawy w kraju odnotowano zimą 1920/21 i 1932/33. Spotykana w październiku - lutym.Wygląd zewnętrzny Duży ptak, praktycznie wielkości puchacza. Wyraźna biała szlara, wokół dzioba długie miękkie pióra. Nogi i palce obficie opierzone. Dymorfizm płciowy w upierzeniu: samiec - nieomal czysto biały, niewiele brązowych plamek, najliczniejszych na lotkach i sterówkach oraz barkówkach i pokrywach skrzydłowych. Samica większa, a plamki zlewają się w poprzeczne pręgi. Młode z jeszcze większą ilością barwy brązowej.

Stosunki z innymi postaciami

Z Kowalskim

Możliwe, że zakochała się w nim. Jednak dopiero pod koniec filmu okazała to pocałunkiem.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki