Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Bolo

Dyskusja0
392strony na
tej wiki
Bolo
Bada
Imię: Bolo
Gatunek: Goryl górski
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku
W oryginalnej wersji głos podkłada: John DiMaggio
W polskiej wersji głos podkłada: Zbigniew Konopka
Debiut: Popcornowa panika

Bolo (ang. Bada) - goryl mieszkający w zoo. Uwielbia bujać się na oponie i, podobnie jak jego współlokator Lolo, banany. Ma niski, basowy głos, bardzo drażliwy. Ma czarnoszarą sierść. Gra w zakłady bukmacherskie. Można stwierdzić, że Bolo jest bratem Lola, ponieważ w odcinku Bananowa Afryka mówią, że mama karmiła ich kiedyś pysznymi bananami. W odcinku Niebezpieczna gra, okazało się, że on kocha policję. Podobnie jak jego współlokator, Bolo jest silny, sprytny, ale i tak niezbyt rozgarnięty. Często w serialu pada jego oryginalne imię - Bada.

PiosenkiEdytuj

  1. Co to jest? (Powrót zemsty doktora Bulgota) - z innymi mieszkańcami Zoo.
  2. Piosenka Świąteczna (Przedświąteczna gorączka) - z innymi mieszkańcami z zoo i mieszkańcami parku.

CiekawostkiEdytuj

  • Bolo jest obleśny i niekulturalny - w odc. Królestwo za kciuk grzebał palcem w... zadku i powąchał ten palec.
  • W pierwszej serii jego piersi i brzuch były połączone i przypominały jakby napierśnik w 2 i 3 serii były porośnięte futrem.
Gorylgórski

Charakterystyczne zwierzę

Goryl górski (Gorilla beringei beringei) – podgatunek goryla wschodniego, ssaka z rodziny człowiekowatych. Jest największą małpą człekokształtną – dorosły samiec może ważyć od 150-200 kg. Od goryli nizinnych różni się dłuższymi i ciemniejszymi włosami. Ma charakterystyczną czarną głowę.

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bolo

Więcej od Wikii

Losowa wiki