Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Bolo

556stron na
tej wiki
Komentarze3
Bolo
Bada.jpg
Imię: Bolo
Gatunek: Goryl górski
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku
W oryginalnej wersji głos podkłada: John DiMaggio
W polskiej wersji głos podkłada: Zbigniew Konopka
Debiut: Popcornowa panika

Bolo (ang. Bada) – goryl mieszkający w zoo. Uwielbia bujać się na oponie i, podobnie jak jego współlokator Lolo, banany. Ma niski, basowy głos, a także jest bardzo drażliwy. Ma czarnoszarą sierść. Gra w zakłady bukmacherskie. Można stwierdzić, że Bolo jest bratem Lola, ponieważ w odcinku Bananowa Afryka mówią, że mama karmiła ich kiedyś pysznymi bananami. W odcinku Niebezpieczna gra, okazało się, że on kocha policję. Podobnie jak jego współlokator, Bolo jest silny, sprytny, ale i tak niezbyt rozgarnięty.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Często w serialu pada jego oryginalne imię – Bada.
  • Bolo jest obleśny i niekulturalny – w odcinku Królestwo za kciuk grzebał palcem w zadku i powąchał ten palec.
  • W pierwszej serii jego piersi i brzuch są połączone i przypominały jakby napierśnik, a w 2 i 3 serii są one porośnięte futrem (podobnie jak u Lola).
Gorylgórski.jpg

Charakterystyczne zwierzę

Goryl górski (Gorilla beringei beringei) – podgatunek goryla wschodniego, ssaka z rodziny człowiekowatych. Jest największą małpą człekokształtną – dorosły samiec może ważyć od 150-200 kg. Od goryli nizinnych różni się dłuższymi i ciemniejszymi włosami. Ma charakterystyczną czarną głowę.

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bolo

Więcej od Wikii

Losowa wiki