Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Babcia

557stron na
tej wiki
Komentarze28
Babcia
Babcia.jpg
Imię: Nana
Gatunek: Człowiek
Miejsce zamieszkania: Nowy Jork/Afryka
W polskiej wersji głos podkłada: Elżbieta Gaertner
Debiut: Madagaskar
Występowanie w pozostałych odcinkach: Pingwiny z Madagaskaru:Misja Świąteczna, Madagaskar 2

Babcia (ang. Grandma, w Madagaskarze 2 Nana) - pojawia się w filmach Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna, Madagaskar i Madagaskar 2.

Misja ŚwiątecznaEdytuj

Nana jest na stoisku ze świątecznymi prezentami i szuka odpowiedniego upominku dla swojego pieska. Nie podoba jej się żadna z rzeczy, ponieważ są to "buble". W końcu kupuje Szeregowego biorąc go za zabawkę. Dowiadujemy się w tym filmie, że mieszka w bogatym apartamentowcu i ma psa - Tartaczka (ang. Mr.Chew). Podczas, gdy Pingwiny ratowały Szeregowego, babcia nie usłyszała, ani nie zauważyła zamieszania.

MadagaskarEdytuj

Bije się z Alexem na dworcu kolejowym i pokonuje go.
Opa Babcia Style.jpg

Madagaskar 2Edytuj

Jest na przejażdżce po safari. W pewnym momencie auto, w którym jedzie, zaczyna gonić lew. Babcia rozpoznaje w nim Alexa. Po raz drugi toczy z nim walkę i oczywiście wygrywa. (Madagaskar). Gdy Pingwiny kradną wycieczce samochód, zostaje wodzem zdziczałych Nowojorczyków. To jej pomysłem było zbudowanie tamy. Próbowała niektórych nauczyć, jak robić różne rzeczy na drutach. Pod koniec filmu pokonuje Makungę widząc, że ma jej torebkę.

Madagaskar 3Edytuj

Nie wiadomo co się stało z nią po drugiej części filmu, aczkolwiek występuje tu inny żeński wróg, Chantel DuBois.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Babcia: I z prawej i z lewej, i gazem łobuza !

Alex: Ała, no kobieto, było powiedzieć to bym ustąpił!

Babcia: I zrób coś z włosami !
Madagaskar

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki