Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Alex

Dyskusja0
395stron na
tej wiki
Alex
Napis alex
Imię: Alex/Alekei
Gatunek: Lew południowoafrykański
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku/Afryka/ Cyrk
W oryginalnej wersji głos podkłada: Ben Stiller (filmy)
Wally Wingert (serial)
W polskiej wersji głos podkłada: Artur Żmijewski (filmy)
Marcin Mroziński (serial)
Debiut: Madagaskar

Alex - lew, jeden z głównych bohaterów wszystkich części Madagaskaru. Występuje też w odcinku Powrót zemsty doktora Bulgotaoraz w Filmie Misja Świąteczna

HistoriaEdytuj

Alex urodził się w Afryce, jednak w skutek działań Kłusowników trafia do skrzyni, która wpada do morza. W niej lwiątko przepływa ocean i zostaje odnalezione u wybrzeży USA. Lew dorasta w zoo i staje się gwiazdą, jednak przez swojego przyjaciela - zebrę Marty'ego, zostaje wraz z innymi zwierzętami załadowany na statek i transportowany do Kenii. W czasie rejsu pingwiny przejmują ster i zmieniają kurs statku na Antarktydę. Wskutek nagłego zwrotu skrzynie z Alexem, Glorią , Martym i Melmanem spadają do morza i zostają wyrzucone na Madagaskarze. W 2 części filmu zwierzęta postanawiają wrócić do Central Parku. Próbują się tam dostać samolotem skonstruowanym przez pingwiny, lecz rozbijają się w Afryce. Tam Alex spotyka swoją rodzinę i postanawia tam na razie zostać. Natomiast pingwiny i lemury lecą do Nowego Jorku. Alex był jednym z trzech "widmowych przewodników", którzy pomagają Skipperowi odzyskać pamięć, po tym, jak Delfin mu ją wyssał.

Penguins-of-madagascar-blowhole-strikes-back-alex-the-lion-clip

Alex w serialu

W 3 części Alex i przyjaciele wracają do Ameryki, jednak najpierw muszą przemierzyć Europę. Trafiają do cyrku, i razem podróżują po Europie. Pod koniec filmu nareszcie wracają do ukochanego zoo. Są rozczarowani ponieważ inaczej wyobrażali sobie swe ukochane zoo. Bohaterowie decydują się aby powrócić do cyrku i opuścić Nowy York . Ma zawsze przyczesaną i przyżelowaną grzywę- jak mówi DuBois z nadmiarem odżywki.

A

CiekawostkiEdytuj

  • W Madagaskarze 2 ma na łapie znamie w kształcie Afryki. Znamienia nie ma w pozostałych częściach filmu.
  • Grzywa rozczochrała mu się tylko raz- gdy zdziczał w filmie Madagaskar

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Alex

  • [[Alex]] powinien mieć wrogów

    7 wiadomości
    • 89.70.219.28 napisał(a):Jak to? Przecież Alex ma wroga BABCIĘ :) Wiem ale taki wróg jest trochę dziwny to babka a stare babki jak wiad...

Więcej od Wikii

Losowa wiki