Wikia

Pingwiny z Madagaskaru

Alex

Komentarze12
423strony na
tej wiki
Alex
MadagascarAlex
Imię: Alex/Alekei
Gatunek: Lew afrykański
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku/Afryka/ Cyrk
W oryginalnej wersji głos podkłada: Ben Stiller (filmy)
Wally Wingert (serial)
W polskiej wersji głos podkłada: Artur Żmijewski (filmy)
Marcin Mroziński (serial)
Debiut: Madagaskar
Występowanie w pozostałych odcinkach: Madagaskar 2, Madagaskar 3, Powrót zemsty doktora Bulgota, Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna, Madagwiazdka, Madly Madagascar

Alex - lew, jeden z głównych bohaterów wszystkich części Madagaskaru. Występuje też w odcinku Powrót zemsty doktora Bulgotaoraz w Filmie Misja Świąteczna.

HistoriaEdytuj

Alex urodził się w Afryce, jednak w skutek działań Kłusowników trafia do skrzyni, która wpada do morza. W niej lwiątko przepływa ocean i zostaje odnalezione u wybrzeży USA. Lew dorasta w zoo i staje się gwiazdą, jednak przez swojego przyjaciela - zebrę Marty'ego, zostaje wraz z innymi zwierzętami załadowany na statek i transportowany do Kenii. W czasie rejsu pingwiny przejmują ster i zmieniają kurs statku na Antarktydę. Wskutek nagłego zwrotu skrzynie z Alexem, Glorią , Martym i Melmanem spadają do morza i zostają wyrzucone na Madagaskarze. W 2 części filmu zwierzęta postanawiają wrócić do Central Parku. Próbują się tam dostać samolotem skonstruowanym przez pingwiny, lecz rozbijają się w Afryce. Tam Alex spotyka swoją rodzinę i postanawia tam na razie zostać. Natomiast pingwiny, lemury i szympansy lecą do Nowego Jorku. Alex był jednym z trzech "widmowych przewodników", którzy pomagają Skipperowi odzyskać pamięć, po tym, jak Doktor Bulgot mu ją wyssał.

Penguins-of-madagascar-blowhole-strikes-back-alex-the-lion-clip

Alex w serialu

W 3 części Alex i przyjaciele wracają do Ameryki, jednak najpierw muszą przemierzyć Europę. Trafiają do cyrku, i razem podróżują po Europie. Pod koniec filmu nareszcie wracają do ukochanego zoo. Są rozczarowani ponieważ inaczej wyobrażali sobie swe ukochane zoo. Bohaterowie decydują się, aby powrócić do cyrku i opuścić Nowy York . Ma zawsze przyczesaną i przyżelowaną grzywę- jak mówi DuBois z nadmiarem odżywki. Zakochany w Giji z wzajemnością.

A

CiekawostkiEdytuj

  • W Madagaskarze 2 ma na łapie znamie w kształcie Afryki. Znamienia nie ma w pierwszej części filmu.
  • Grzywa rozczochrała mu się tylko raz- gdy zdziczał w filmie Madagaskar

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Alex

  • Alex się zakochał

    9 wiadomości
    • Gia jest jaguarzycą, a nie leopardzicą. W artykule o niej jest tak napisane.
    • Już jest napisane na artykule o Aleksie że zakochał się w Gii. Ja to anonimowo npisałem w tym artykule o Aleksie. Zdziwiło mnie że ...
  • [[Alex]] powinien mieć wrogów

    11 wiadomości
    • Wrogiem Alexa może być Makunga. Zwykle Dreamworks nie miesza się serialu z filmem, raczcie zauważyć.
    • Makunga ofszem masz rację

Więcej od Wikii

Losowa wiki